BOOGI

Boogi on tapahtuma-alan tekijöiden suunnittelema ja alan muuttuviin tarpeisiin kehitetty tuotanto-ohjelmisto. Boogi on ratkaisu tapahtumatilojen useimmin painimiin ongelmiin. Päälleikkäisten toimintojen eliminoiminen, työtapojen organisointi, markkinointi, raportointi, resurssien hallinta ja organisaation eri roolien selkeyttäminen ovat Boogin core. Ohjelmisto toimii pilvipalveluna. 
Boogin asiakkaita ovat mm areenat, klubit, ravintolat, yksityiset tapahtumatilat, teatterit, tanssisalit, sirkukset, catering-yritykset sekä kaupungin kaikille avoimet tapahtumapaikat. 

Palvelu tiivistettynä


1)     KALENTERI: Tilojen luonti, varauksien hallinta, resurssien hallinta

2)     MYYNTI: CRM, tarjoukset, sopimukset, raportointi, yhteys / rajapinta laskutukseen 

3)     TUOTANTO: Keskitetyt tapahtumatiedot, aikataulut, asiakirjat, generoidut dokumentit, käyttäjäryhmien informointi

4)     HENKILÖSTÖ: Käyttäjätasojen hallinta, työvuorojen jakaminen, henkilöstön tiedotus, tehtävälista, yleinen ilmoitustaulu 

5)     MARKKINOINTI: Tapahtumafeedin julkaisu nettisivuille, uutiskirjeisiin, medialle, sidosryhmille, integraatiot eri julkaisualustojen kanssa

Lisäksi Boogi tarjoaa erillisenä integraationa ns ”Master-Boogin”, jonka kautta voi hallinoida useampia Boogeja. Tuotteena esimerkiksi asiakkaille, joilla on ketjuravintoloita, joita operoidaan keskitetysti. 

YHTEYSTIEDOT | BOOGI

Eeka Mäkynen
eeka@fme.fi